۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱

استاندار بوشهر:

مردم حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس داشته باشند

مردم حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس داشته باشند

بوشهر- استاندار بوشهر از همه مردم استان دعوت کرد تا حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت روز قدس از مردم مؤمن و انقلابی استان بوشهر اظهار کرد: امید است مردم مثل گذشته در راهپیمایی روز قدس، حضوری با شکوه و دشمن‌شکن داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه روز قدس روز اتحاد جهان اسلام است، یادآور شد: با ابتکار بی نظیر حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده و بیش از چهار دهه مردم در چنین روزی، حمایت خود را از انتفاضه و قدس اعلام می‌دارند.

محمدی زاده با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه خاطر نشان کرد: جهان اسلام با حضور معنادار در راهپیمایی روز قدس، ضمن به نمایش درآوردن اتحاد و وحدت مسلمین، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

استاندار بوشهر ابراز داشت: مقاومت مردم غزه در برابر صهیونیست‌ها و شکست‌های مداوم رژیم غاصب و جعلی اسرائیل در منطقه، آنها را عصبانی کرده و جنایات اخیر نشانه استیصال این رژیم است.

محمدی زاده تصریح کرد: شهادت سرداران رشید اسلام سردار شهید زاهدی و سردار شهید حاجی رحیمی و ۵ تن از افسران و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه به ویژه شهید صداقت از استان بوشهر، باعث اتحاد و همبستگی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی شده و به فضل الهی شاهد حضور دشمن‌شکن و حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس در استان بوشهر و ایران اسلامی و سراسر جهان خواهیم بود.

کد خبر 6069294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha