۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان:

بیش از ۷۰هزار نفر از خدمات نوروزی هلال احمر کردستان بهره‌مند شدند

بیش از ۷۰هزار نفر از خدمات نوروزی هلال احمر کردستان بهره‌مند شدند

سنندج- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بیش از ۷۰ هزار نفر از خدمات بشردوستانه هلال احمر در طرح‌های نوروزی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیام جلالی اظهار کرد: طرح خدمات بشردوستانه اعضای جوانان ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین سال جاری، در ۱۰ پست ثابت و ۳ پست سیار در ۱۰ شهرستان استان کردستان برگزار شد.

جلالی افزود: در این طرح، خدماتی از جمله ایستگاه سلامت، ایجاد فضای دوستدار کودک برای سرگرمی و بازی کودکان همراه با آموزش، آموزش امداد و کمک‌های اولیه، آموزش مهارت‌های ایمنی، خیمه‌نماز، طرح یاس و… ارائه شده است.

وی اظهار کرد: در ایام طرح نوروزی، بیش از ۱۴ هزار نفر به پویش ملی «بهرفت» (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوسته و در بخش‌های پیشگیری از مخاطرات و توزیع اقلام فرهنگی و اجرای پویش سبز که به منظور حفظ محیط زیست انجام شد هموطنان و هم استانی‌ها از خدمات ارائه شده استفاده کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: ارائه خدمات در قالب این طرح نوروزی با شعار «همراه‌تان هستیم» با مشارکت ۶۵۰ نفر از اعضای جوانان برگزار و به هموطنان و مهمانان عزیز خدمات لازم ارائه شده است..

گفتنی است؛ در روز طبیعت (۱۳ فروردین ماه) توسط جوانان، امدادگران، داوطلبان و کارکنان هلال احمر کردستان بیش از ۵ هزار نهال بین مسافرین و هموطنان توزیع و کاشت شد و کیسه‌های زباله نیز به منظور حفاظت از محیط زیست توزیع شد.

کد خبر 6069368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha