۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۳۳

بخشدار سعدآباد:

برنامه های دولت در جلب اعتماد عمومی روند قابل قبولی دارد

برنامه های دولت در جلب اعتماد عمومی روند قابل قبولی دارد

بوشهر- بخشدار سعدآباد گفت: تلاش‌ها و برنامه‌ریزهای دولت ایران قوی در ابعاد مختلف به ویژه در جلب خدمت به مردم و اعتماد عمومی روند قابل قبولی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه امین نژاد عصر پنج شنبه در نشست شورای اداری بخش سعدآباد ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید، اظهار داشت: سال ۱۴۰۳ برای تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی، سال اهتمام مضاعف جهت تحقق شعار مقام معظم رهبری با هدف جهش تولید و مشارکت مردم مهم است.

وی افزود با توجه به شرایط خاص منطقه و ایجاد تنگناهای اقتصادی از سوی آمریکا و دیگر کشورهای همراه، سعی بر این داشته‌اند و دارند که با ایجاد محدودیت‌های معاملاتی در سطح بین المللی عرصه را بر مردم ایران اسلامی تنگ و در این سیاست خصمانه بتوانند از رهگذر معیشت، نارضایتی عمومی را برجسته کنند که به لطف خداوند، تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش‌های دولت سیزدهم و همراهی مردم برنامه آنها همانند همیشه به سرانجام نخواهد رسید.

بخشدار سعدآباد ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اسرائیل غاصب به محل ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهادت چند تن از سرداران و مستشاران نظامی ایران گفت: این حملات ناشی از شکست رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی است.

وی ادامه داد: از آحاد مردم بخش سعدآباد دعوت می‌شود که با شور و شوق بیشتر از سال گذشته در مراسم راهپیمایی روز قدس، حضور خود را در محو اسرائیل جنایتکار به جهانیان به ویژه آمریکا به نمایش بگذارند.

برنامه های دولت در جلب اعتماد عمومی روند قابل قبولی دارد

وی گفت: تلاش‌ها و برنامه ریزهای دولت ایران قوی در ابعاد مختلف به ویژه در جلب خدمت به مردم و اعتماد عمومی روند قابل قبولی دارد و ابراز امیدواریم که در سال‌جاری شتاب توسعه و خدمات مطلوب‌تر به مردم ضمن تعامل متقابل مسیر زندگی ملت ایران هموارتر از پیش به سرانجام بهتر و بیشتری نائل شود.

رئیس شورای اداری بخش سعدآباد ضمن تشکر از خدمات ۱۰ ماهه «صدیقه یزدانی» در سمت سرپرست شهرداری سعدآباد، برای شهردار جدید این شهر آرزوی توفیق کرد و شتاب در توسعه شهری و جبران عقب ماندگی‌های حوزه شهری با رویکرد تعامل با صاحب نظران، شفافیت و قاطعیت در تصمیم گیری ها و روند مسیر خدمات رسانی به شهروندان توصیه کرد.

بخشدار سعدآباد بیانن کرد: انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ که با تعامل بسیار خوب هیأت اجرایی، نظارت و دیگر عوامل برگزاری در سطح بخش توانست بدون هیچ گونه حاشیه‌های جانبی و به دور از جانبداری از کاندیدای خاصی در سطح شهرستان دشتستان، رضایت مسؤولان ارشد در استانداری بوشهر و فرمانداری دشتستان را در راستای جلب اعتماد عمومی کسب کند نقطه عطفی در تقویت امانت داری حق الناس بود.

کد خبر 6069400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha