۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۲۵

امام جمعه بسطام:

روز قدس نماد اتحاد ملل مسلمان است

روز قدس نماد اتحاد ملل مسلمان است

شاهرود- امام جمعه بسطام ضمن اشاره به فلسفه روز جهانی قدس که از ابتکارات ماندگار امام راحل(ره) است، گفت: روز قدس تبدیل به نماد اتحاد ملل مسلمان شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس و دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی روز قدس پیامی را صادر کرد و در آن نوشت: بنیان مستحکم «روز جهانی قدس» که یادگار بی نظیر حضرت امام خمینی رضوان الله علیه در دفاع از حق مسلم ملت مظلوم فلسطین است، در طول سال‌های گذشته و همواره در پرتو رهنمودهای حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و همراهی مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی چنان پایه‌ریزی شد که بحمدلله تبدیل به نماد اتحاد ملل مسلمان و حتی آزادی خواهان غیر مسلمان علیه ظلم ستمگران جهانی و غاصبان کودک کش گردید و هر ساله بر عظمت و گسترش آن افزوده می‌شود.

وی در این پیام تاکید کرد: امسال نیز در شرایطی که خوی ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی بروز و ظهور یافته و با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه منجر به شهادت تنی چند از سرداران، سربازان و مستشاران نظامی کشورمان شدند.

امام جمعه بسطام بیان کرد: همه این حملات وحشیانه به مردم مظلوم غزه و کنسولگری کشورمان در سوریه از ضعف درونی این رژیم جعلی برخاسته و زبونی آن‌ها را بیش از گذشته هویدا ساخته است، شرکت گسترده ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم انقلابی پرور بخش بزرگ بسطام و لبیک به تدابیر خردمندانه مقام عظمای ولایت، مسیر ظلم ستیزی و حذف کامل رژیم صهیونیستی و رد پاهای استکبار خونخوار از منطقه غرب آسیا را مهیاتر از قبل خواهد کرد. ان شاء الله.

رضوی نسب افزود: اینجانب از عموم مردم مسلمان خاصه مردم شهیدپرور بخش بسطام جهت شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت می‌کنم و امیدوارم این حرکت مردمی که در راستای اندیشه مکتب قرآن و اهل بیت علیهم السلام است مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد.

کد خبر 6069402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha