۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۵۶

پنجره مهر؛

حاج علی حسن الصراف در امور خیر و عام‌المنفعه زبانزد بود

 حاج علی حسن الصراف در امور خیر و عام‌المنفعه زبانزد بود

شیراز- استاندار فارس با بیان اینکه سخاوت حاج علی حسن الصراف خیّر نیک اندیش علامرودشتی لامرد در امور مختلف زبانزد بود گفت: بیمارستان غدیر(مادر و کودک) شیراز به همت این خیر نیک‌اندیش بنا شد.

محمدهادی ایمانیه شامگاه پنجشنبه ۱۶ فروردین در حاشیه آئین بزرگداشت حاج علی حسن الصراف از خیرین علامرودشت شهرستان لامرد که در شیراز برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: مرحوم حاج علی حسن الصراف ید طولایی در امور خیر داشت و یکی از مراکز پیشرفته و مجهز در زمینه درمان نازایی در کشور یعنی بیمارستان غدیر (مادر و کودک) در شیراز به همت این خیر نیک‌اندیش بنا شد.

استاندار فارس ضمن ابراز تأثر از درگذشت این انسان وارسته گفت: افتخار آشنایی با این خیر ارزشمند را زمانی که معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بودم پیدا کردم و حاج صراف بیان کرد: قصد ساخت بیمارستانی برای خانم‌هایی که مشکلات زایمان و فرزندآوری دارند بسازد و ما نیز به وی کمک کردیم و این بیمارستان در شیراز ساخته و راه اندازی شد و حاج علی حسن الصراف به این هدف خیر خود رسید.

 حاج علی حسن الصراف در امور خیر و عام‌المنفعه زبانزد بود

استاندار فارس افزود: این خیّر علاوه بر کمک به حوزه سلامت و درمان در کمک به فقرا و بیمارانی که در تأمین هزینه درمانی خود دچار مشکل بودند نیز فعال بود.

نماینده عالی دولت در استان فارس در پایان گفت: حاج علی حسن صراف در امور دینی نیز مشارکت زیادی داشت و علاقه خاصی به سیدالشهدا داشت و در برپایی و دایر کردن مراسم‌ها و آئین‌های مرتبط با ابا عبدالله الحسین (ع) نیز فعال بود.

کد خبر 6069483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha