۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۱۳

فرمانده سپاه مشگین شهر:

روز قدس زیباترین جلوه وحدت ملت های جهان است

روز قدس زیباترین جلوه وحدت ملت های جهان است

مشگین شهر - فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر گفت: روز قدس ظهور زیباترین جلوه وحدت ملت همیشه بیدار ایران و تمامی ملل اسلامی جهان است.

یوسف اختری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای زنده ماندن مساله فلسطین در یادها و تبدیل روزی خاص به صحنه دادخواهی و انفجار خشم عمومی مستضعفان و محرومان عالم، علیه استکبار و صهیونیزم بین‌الملل است.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس ظهور زیباترین جلوه وحدت ملت همیشه بیدار ایران و تمامی ملل اسلامی است روزی که نه تنها روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین که اتحاد امت‌های اسلامی و مظهر حشمت قلب‌های تپنده، مشت‌های گره کرده و فریادهای رسایی است که آزادی و آزادگی امت‌های اسلامی را فریاد می‌زنند.

فرمانده سپاه مشگین شهر تجلی این اراده عظیم را در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی وحدت ‌بخش و دشمن‌ شکن روز جهانی قدس مهم ارزیابی کرد و گفت: بدون شک اقشار مختلف مردم مومن، روزه ‌دار و انقلابی شهرستان مشگین شهر همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی امسال نیز با حضور گسترده و عظیم در راهپیمایی روز قدس با لبیک به فرمان تاریخی امام راحل و عظیم‌الشان و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بار دیگر تبلور عینی حمایت امت واحده اسلامی و ملت‌های آزاده و حق ‌طلب جهان، آزادی‌خواهی مردم بی‌دفاع فلسطین، اعلان نفرت و انزجار خود از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم غاصب و جعلی را به جهانیان نشان دهند.

اختری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید زاهدی و... از مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان مشگین شهر به ویژه رزمندگان، ایثارگران، خانواده های معظم شهدا، بسیجیان، مسئولان خواست؛ با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس همچون گذشته بر حقانیت مردم مظلوم فلسطین تاکید و در حمایت از فلسطینیان بی‌دفاع حماسه‌ای دیگر از اتحاد و همدلی جوامع مسلمان خلق کنند.

کد خبر 6069506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha