۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴

همزمان با سراسر کشور؛

آغاز راهپیمایی روز قدس درشهرهای مختلف آذربایجان غربی/همه آمده اند

آغاز راهپیمایی روز قدس درشهرهای مختلف آذربایجان غربی/همه آمده اند

ارومیه - راهپیمایی روز جهانی قدس در مناطق مختلف شهرهای آذربایجان غربی صبح امروز جمعه با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم غزه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و با وجود اینکه ساعتی به برگزاری راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس باقی مانده مردم روزه دار آذربایجان غربی با در دست داشتن تصاویر شهدای جبهه مقاومت و تراکت‌های مرگ بر اسرائیل در محل‌های از پیش تعیین شده حضور دارند.

مردم آذربایجان غربی امروز جمعه در شهرهای مختلف این استان بار دیگر در راهپیمایی روز قدس حضور پرشور داشته و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از کودک‌کشی صهیونیسم و همدستان اسرائیل اعلام می‌کنند.

امروز مردم آذربایجان غربی در شهرهای مختلف به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر سکوت مجامع بین‌الملل را در برابر جنایت‌هایی که توسط اسرائیل و آمریکا در جای جای جهان انجام می‌شود را محکوم کنند و بار دیگر فریاد آزادی‌خواهی مسلمانان را به گوش جهانیان برسانند.

امسال حال و هوای روز قدس با توجه به جنایات ددمنشانه این رژیم غاصب بر ضد زنان، کودکان و مردم بی دفاع غزه و فلسطین متفاوت‌تر از سال‌های قبل است و شاهد حضور گسترده اقشار مختلف در این راهپیمایی هستیم.

در ارومیه مرکز آذربایجان غربی مردم روزه دار و انقلابی به همراه مسئولان از ساعاتی قبل از شروع راهپیمایی (ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه) گردهم آمدند تا دیار مرزداران غیور کشور شاهد جلوه دیگری از خشم انقلابی بر ضد استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی باشد.

اهتزاز پرچم‌های سه رنگ ایران، فلسطین، حزب الله لبنان، جنبش حماس در کنار پلاکاردهایی با مضامین دفاع از فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز جهانی قدس در ارومیه جلوه‌ای زیبا و غرورآفرین به این مراسم داده است.

کد خبر 6069753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha