۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴

آیت‌الله آملی لاریجانی:

امروز دنیا علیه رژیم صهیونیستی است

امروز دنیا علیه رژیم صهیونیستی است

قم- رییس مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: مقاومت ملت صبور غزه موجب شده همه مردم دنیا علیه اسراییل بایستند و امروز دنیا علیه رژیم صهیونیستی بوده و نصرت الهی نیز با این مردم مقاوم همراه است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مقدس قم، با اشاره به حضور پرشور مردم و حماسه آفرینی آنان، اظهار کرد: حضور مردم در این روز جهانی می‌تواند به شکست رژیم صهیونیستی و پیروزی مظلومان فلسطین کمک کند.

رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام بیان کرد: مردم غزه بیش از ۱۸۰ روز زیر حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند و بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیدند.

وی از آمار بالای شهدای غزه و مظلومیت شهدای بیمارستان شفا یاد و اضافه کرد: مسلمانان باید از مظلومان فلسطین حمایت همه جانبه داشته باشند.

وی اضافه کرد: حضور گسترده مردم بهترین در راهپیمایی روز قدس بهترین پاسخ به اسرائیل غاصب است و این رژیم باید بداند که مردم غزه تنها نیستند و امت اسلام پشتیبان مردم غزه هستند

رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام ادامه داد: مقاومت ملت صبور غزه موجب شده همه مردم دنیا علیه اسرائیل بایستند و امروز دنیا علیه اسرائیل است و نصرت الهی نیز با این مردم مقاوم همراه است و به زودی شاهد زوال این رژیم خواهیم بود.

کد خبر 6070032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha