۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:

حمایت از مردم غزه مایه عزت و اقتدار ملت ایران است

 حمایت از مردم غزه مایه عزت و اقتدار ملت ایران است

نکا - نماینده مردم بهشهر، نکاو گلوگاه در مجلس شورای اسلامی حمایت از مردم غزه را مایه عزت، شرف، اقتدار و افتخار برای ملت ایران دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی در جمع راهپیمایان روز قدس در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان نکا، حمایت از مردم مظلوم فلسطین را مایه عزت و شرف برای ملت ایران برشمرد و همچنین افزود: ما این افتخار و عزت را با هیچ چیز در دنیا عوض نخواهیم کرد.

وی روز قدس را بسیار با عظمت یاد کرد و گفت: امروز جبهه‌ی عظیم محور مقاومت در مقابل استکبار جهانی شکل گرفت.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایتی که امروز اسرائیل غاصب در منطقه مرتکب می‌شود را با حضورمان محکوم می‌کنیم چرا که نه اولین و نه آخرین خواهد بود ولی ما این جنایت‌ها را بی جواب نخواهیم گذاشت.

شریعتی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی همچون غده سرطانی است که اگه از بین نرود قطعاً جنایت‌ها و آسیب‌های آن کل جهان را فرا خواهد گرفت.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: این شعار (جهش تولید با مشارکت مردم) بر مبنای یک اصل اساسی است که در این راستا باید بیشتر از گذشته به بخش تولید برای پیشرفت کشور توجه شود.

وی اضافه کرد: اقتصاد ایران به سرانجام نخواهد رسید مگر با حضور و حمایت مردم چرا که در این مسیر اقتصادی یا باید دستمان را به سمت بیگانه دراز و از سرمایه گذاری خارجی استفاده کنیم که کاری بیهوده است یا باید با حمایت مردم جهش قابل توجهی را در بخش تولید شاهد باشیم.

سال ۱۴۰۳ بهار اشتغال مردم شرق مازندران

شریعتی سال ۱۴۰۳ را بهار اشتغال برای مردم منطقه شرق مازندران برشمرد و همچنین خاطرنشان کرد: با افتتاح واحدهای تولیدی جدید در نیروگاه شهید سلیمی نکا هم ناترازی در برق جبران و هم شرایط جدید برای فرصت شغلی جوانان این منطقه فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: پروژه‌ی احیای ایران صدرا با قوت در حال اجرا است که همین امر رونق تولید در منطقه شرق مازندران به دنبال دارد.

کد خبر 6070168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha