۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۹

امام جمعه بندر امام:

رژیم صهیونیستی در مرز فروپاشی داخلی قرار دارد

رژیم صهیونیستی در مرز فروپاشی داخلی قرار دارد

بندر امام- امام جمعه بندر امام گفت: مقامات صهیونیست برای نخستین بار از اصطلاح «جنگ داخلی» و «فروپاشی از درون» استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در هر دو میدان سیاسی و نظامی با انبوهی از مشکلات روبرو است. در میدان نظامی غلبه اراده فلسطینی‌ها بر سامانه‌های چندلایه پدافندی، توهم شکست‌ناپذیری این رژیم را نابود کرد.

وی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی واکنشی به سال‌ها ویرانگری و پیامی به سکوت مجامع حقوق بشری در برابر جنایات رژیم صهیونیستی بود.

خطیب جمعه بندر امام بیان کرد: روز قدس فقط مختص به مردم فلسطین نیست بلکه روزی متعلق به همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است و روز مقابله مستضعفان با مستکبران و مقابله ملت‌ها با ابرقدرت‌ها است.

وی ادامه داد: مساله قدس شریف و فلسطین عزیز، رمز وحدت کلمه مسلمانان جهان است که یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هم نابودی دشمن مشترک جهان اسلام یعنی رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی متذکر شد: روز قدس، روزی است که باید به همه قدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عمال خبیث شما نیست. روز حیات اسلام است. روزی است که اسلام را باید احیا کرد.

امام جمعه بندر امام تصریح کرد: روز قدس مخصوص ایران نیست؛ روز دنیای اسلام است و لذا در همه دنیای اسلام، مسلمانان حضور خود را برای دفاع از برادران فلسطینی خود نشان دادند.

عبادی یادآور شد: عده‌ای خائن و احمق می‌خواستند رژیم صهیونیستی در منطقه به عنوان یک کشور عادی و معمولی مورد پذیرش همه مسلمانان منطقه و خود فلسطینیان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: رژیم جدید حاکم بر آمریکا نیز تلاش کرد موضوع فلسطین را با پول معامله کند و آن را معامله قرن نامید و حتی تلاش کردند قدس شریف را پایتخت اشغالگران قرار دهند، اما با هوشیاری ملت‌های مسلمان و راهبرد جمهوری اسلامی توفیقی به دست نیاوردند.

وی اذعان کرد: می‌توان گفت اکنون جامعه اسرائیلی با چند پارچگی مواجه شده و حتی مقامات و سیاستمداران از اینکه تبعات اختلافات سیاسی آنها به عرصه اجتماعی این رژیم کشیده شود، ابایی ندارند. به همین دلیل است که مقامات صهیونیست برای نخستین بار از اصطلاح «جنگ داخلی» و «فروپاشی از درون» استفاده می‌کنند.

عبادی افزود: همه این قضایا این را نوید می‌دهد که رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌زند و به فضل الهی به زودی شاهد نابودی این غده سرطانی و رژیم غاصب و کودک‌کش باشیم.

وی با اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، گفت: این حمله وحشیانه نشان دهنده اوج استیصال رژیم صهیونیستی است. جمهوری اسلامی ایران این حق را دارد که در سطح میدان، پاسخی سخت و کوبنده به رژیم صهیونیستی داشته باشد، البته این پاسخ سخت متوجه آمریکا هم خواهد بود و منافع آمریکا در منطقه توسط اضلاع جبهه مقاومت مورد هدف قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6070389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha