۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۰

امام جمعه بجستان:

جنایت رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند

جنایت رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند

بجستان- امام جمعه بجستان ضمن محکومیت حمله به سرکنسولگری ایران در دمشق گفت: حامیان اسراییل بدانند نیروهای نظامی ما پاسخ سخت خود را در مقابل این جنایات خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: امروز مردم با حضور خود از رسالت انبیا که همان بندگی خدا و بیزاری جستن از طاغوت که در رأس همه طاغوتیان وجود رژیم منحوس اسرائیل است پیروی کردند.

امام جمعه بجستان بیان کرد: جهان اسلام باید بداند اینکه امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نام گذاری کرد حاوی این پیام بود که تمام جوامع اسلامی به پا خیزند و بر پیکره ظالم زمان فریاد بزنند و انسجام و وحدت خود را به گوش جهانیان برسانند.

وی ادامه داد: اگر به خوبی به این پیام عمل می‌شد امروز شاهد جنایت‌های بیشمار و ظالمانه رژیم غاصب و منحوس نبودیم.

دهقانی ضمن محکومیت حمله به سرکنسولگری ایران در دمشق گفت: حامیان اسرائیل بدانند نیروهای ارتش و مسلح ما پاسخ سخت خود را در مقابل این جنایات خواهند داد.

امام جمعه بجستان گفت: اسرائیل با این جنایات می‌خواهد از شکست فرار کند و نظام جمهوری اسلامی را به میدان بیاورد ولی متوجه نیست که اگر روزی ایران به میدان بیاید به چند ساعت نکشیده جهان شاهد نابودی اسرائیل خواهد بود.

کد خبر 6070536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha