۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۴۱

امام جمعه تایباد:

جوانان مسلمان تایباد شعائر اسلام را حفظ می کنند

جوانان مسلمان تایباد شعائر اسلام را حفظ می کنند

تایباد- امام جمعه تایباد گفت: جوانان مسلمان تایباد همچنان پای کار هستند و اجازه نمی‌دهند حرمت شعائر اسلام شکسته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مولانا غلام‌نبی توکلی ظهر جمعه در خطبه‌های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان با سرعت در حال رفتن است، با رفتن این ماه مبارک نور، رحمت و برکت نیز می‌رود اما لازم است شکرگزار باشیم که خداوند توفیق داد بتوانیم حرمت این ماه مبارک را رعایت کنیم.

امام جمعه تایباد افزود: مردم مسلمان تایباد به ویژه جوانان عزیز من در شهرستان احترام این ماه مبارک را گرفتند و تا آنجایی که از دست آنها بر می‌آمد، عبادات این ماه را انجام دادند، آن هم در زمانی که دام‌های زیادی برای دوری جوانان ما از اسلام، قرآن و مسجد پهن شده است.

وی گفت: علیرغم تمام تلاش دشمنان قرآن و رسول خدا (ص) جوانان مسلمان تایباد همچنان پای کار هستند و اجازه نمی‌دهند حرمت شعائر اسلام را کسی بشکند، در حالی که شبکه‌های بسیاری در فضای مجازی و ماهواره‌ها در حال اسلام زدایی هستند و می‌خواهند جوان از اسلام دور باشد.

مولانا توکلی با اشاره به مرگ سلوان مومیکا گفت: آن بی دینی که قرآن را علنی می‌سوزاند، قرآن او را از بین برد و به درک واصل شد، این هشداری است برای بقیه که کسی که با قرآن ما و دین ما بجنگند، از بین می‌رود و دین ما پابرجا است، آنها اراده دارند دین الهی را از بین ببرند و نور دین را خاموش کنند با دهان‌های خود، اما خداوند نور خود را کامل می‌کند، حتی اگر کافران نخواهند.

امام جمعه تایباد ادامه داد: ابوجهل ها، شارلی ابروها و مومیکاها و دیگر حیوان صفت‌هایی که قرآن را هتک حرمت می‌کنند، همه به درک واصل می‌شوند و قرآن پابرجا خواهد بود. رسول گرامی اسلام (ص) در روزی پا بر هر پله منبر گذاشتند و آمین گفتند، صحابی علت را پرسید، فرمودند جبرئیل نازل شد و به آن جوانی که ماه رمضان را درک کند ولی مغفرت نشود، نفرین کرد و من آمین کردم.

وی حضور کم نظیر جوانان دختر و پسر تایباد را در مراسم‌های افطار و تراویح مساجد تقدیر کرد و گفت: در چنین شرایطی اگر جوانی روزه می‌گیرد، کار بزرگی می‌کند، در وسط میدان مین، جوانی که خود را حفاظت می‌کند، شایسته تقدیر است.

کد خبر 6070624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha