۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۸

مهر گزارش می دهد؛

ویلچر داری ۲ تا بلیت بخر/ بی مهری به قهرمان دوچرخه سواری

ویلچر داری ۲ تا بلیت بخر/ بی مهری به قهرمان دوچرخه سواری

کرج- یک شرکت هواپیمایی «ناصر افتخاری»، پیشکسوت دوچرخه سواری کشور را به دلیل استفاده از ویلچر مجبور به تهیه دو بلیت کرد.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها – سارا گلزاری: ناصر افتخاری، پیشکسوت جامعه دوچرخه سواری کشور که قهرمان طلایی آسیاست و مجموعه کاملی از قهرمانی‌ها را در کارنامه ورزشی خود دارد، چند سال پیش بر اثر حادثه‌ای مجبور به استفاده از ویلچر و خداحافظی با ورزش قهرمانی شد.

وی که اکنون ریاست کمیته پیشکسوتان فدراسیون دوچرخه سواری را بر عهده دارد چند روز پیش برای مسافرت با هواپیما بلیتی را از یکی از شرکت‌های هواپیمایی تهیه کرده اما هنگام سوار شدن، شرکت مربوطه اعلام کرده که هنگام خرید بلیت، ویلچر لحاظ نشده و باید بلیت دیگری تهیه شود. وی نیز مجبور به پیاده شدن و تهیه بلیت دیگری شده است.

اکنون سوال جامعه ورزشی به خصوص هیأت دوچرخه سواری از این شرکت این است که آیا این بی مهری حق یک قهرمان کهنه سوار است؟ آیا به پاس افتخارآفرینی‌های پی در پی این عزیزان، جامعه ما نباید برای افتخارهایی که نام آور و پیشکسوت در کشور هستند، شرایط بهتری را فراهم کند؟

گفتنی است بارها و بارها افراد مشابه و حتی جانبازان عزیزی که مجبور به استفاده از ویلچر هستند، با بی مهری‌های بسیاری در جامعه مواجه می‌شوند که ضرورت اندیشیدن تدابیر لازم در این زمینه بیشتر احساس می‌شود.

کد خبر 6071273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha