۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹

استاندار قزوین:

نیرو و امکانات فراجا در قزوین متناسب با مأموریت‌ها نیست

نیرو و امکانات فراجا در قزوین متناسب با مأموریت‌ها نیست

قزوین- استاندار قزوین گفت: نیرو و امکانات فراجا متناسب با مأموریت‌ها نیست و از قضا مأموریت‌ها هم روز به روز بیشتر می‌شود که همین مهم لزوم توجه بیشتر به این مجموعه را جدی تر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز شنبه در جلسه انعقاد تفاهم نامه نیروی انتظامی و بنیاد مسکن اظهار کرد: مأموریت‌های فراجا بسیار متعدد و متنوع است و کارکنان این نهاد بدون استراحت به انجام وظایف خود می‌پردازند، موضوعی که نشانگر اهمیت و حساسیت نقش فراجا در تأمین امنیت است.

وی افزود: نیرو و امکانات فراجا متناسب با مأموریت‌ها نیست و از قضا مأموریت‌ها هم روز به روز بیشتر می‌شود که همین مهم لزوم توجه بیشتر به این مجموعه را جدی تر می‌کند.

اعلایی با بیان اینکه در استان مسائل و مشکلات خاصی وجود دارد که وظیفه فراجا را سنگین‌تر کرده است، گفت: متأسفانه نیازهای تأمین کنندگان امنیت آنگونه که باید و شاید فراهم نیست و برای تأمین امنیت هر چه بیشتر و ایجاد آرامش در بین مردم باید خدمات بیشتری به کارکنان فراجا ارائه کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: احداث منازل سازمانی برای کارکنان فراجا اولویت و دغدغه مشترک مجموعه مدیریتی استان و نیروی انتظامی است و امیدواریم این دغدغه مشترک منجر به احداث هرچه سریع‌تر این واحدها شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: استان تا به امروز هم در جهت صدور مجوزات و تأمین زمین نهایت همکاری را با فراجا داشته است و از این پس هم این همکاری‌ها تا حصول نتایج مطلوب ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6072001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha