۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷

امام جمعه بوشهر:

ظرفیت خیرین استان بوشهر در عرصه‌های مختلف استفاده شود

ظرفیت خیرین استان بوشهر در عرصه‌های مختلف استفاده شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید از ظرفیت خیرین استان بوشهر در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح یکشنبه در آئین جشن گل‌ریزان و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی زندان‌های استان بوشهر اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی تأکید کرد: لازم است با همکاری خیرین در هر ماه زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی استان بوشهر فراهم شود چراکه یک روز آزادی این افراد جلوتر قرار بگیرد آثار مهمی در خانواده آنان دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با قدردانی از خیرین که در عرصه توجه به نیازمندان و مددجویان خدمات‌رسانی می‌کنند اظهار داشت: همه کسانی که بانی خیر هستند به ویژه در ماه مبارک رمضان با خداوند متعال مشارکت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خدمات ستاد دیه استان بوشهر را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان همه میهمان خداوند متعال هستند و هر کار خیر در این ماه همکاری با میزبانی، حضرت باری‌تعالی است.

وی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی را واسطه‌گری خیرین در راستای نیت خداوند در این ماه با عظمت دانست و بیان کرد: بر اساس آمارها میزان بدهی برخی از زندانیان جرایم غیرعمد مالی بسیار پایین است که لازم است همگان برای آزادی این زندانیان مشارکت کنند.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر برپایی جشن گل‌ریزان در همه ماه‌های فصول سال گفت: لازم است برای آزادی زندانیان در ماه‌های مختلف سال جشن گل‌ریزان برگزار شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران در استان بوشهر در همه امور خیر و خدمات به نیازمندان مشارکت دارند خاطرنشان کرد: اکنون استان بوشهر در عرصه وصول زکات و کمک به مددجویان کمیته امداد در سطح کشور مقام نخست دارد که این مهم نشان از همکاری خیرین در عرصه‌های رسیدگی به مشکلات جامعه و کمک به مددجویان و نیازمندان است.

کد خبر 6072033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha