۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر:

۴۶ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر آزاد شدند

۴۶ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر آزاد شدند

بوشهر- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، ۴۶ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محتشم حسینی صبح یکشنبه در مراسم جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان بوشهر اظهار کرد: سال گذشته ۱۳۷ نفر از محکومان جرایم غیرعمد مالی با همت و کمک خیرین و نیکوکاران آزاد شدند.

وی اضافه کرد: کل بدهی این زندانیان ۳۹۹ میلیارد تومان بود که مبلغی با گذشت شاکیان و بخشی از آورده زندانی، بخشی تسهیلات بانکی و پرداخت ۱۳ میلیارد تومان کمک بلاعوض زمینه آزادی ۱۳۷ نفر فراهم شد.

حسینی با اشاره به آزادی ۴۶ زندانی در مراسم امروز خاطرنشان کرد: در جشن گل‌ریزان امروز ۴۶ نفر از محکومین جرایم غیرعمد با بدهی ۸۶ میلیارد تومان با پرداخت ۶.۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض با مشارکت خیرین از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۶۴ نفر از محکومین جرایم غیرعمد در زندان هستند گفت: ۱۵۹ مرد و پنج نفر زن شامل محکومین مالی دیه، مهریه، نفقه با بدهی ۳۵۲ میلیارد تومان در حال تحمل حبس هستند که چشم انتظار خیرین و نیکوکاران برای آزادی و بازگشت به آغوش گرم خانواده هستند.

کد خبر 6072051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha