۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۳۰

امام جمعه کرمانشاه:

حوزه و دانشگاه باید در خط مقدم جنگ فرهنگی باشند

حوزه و دانشگاه باید در خط مقدم جنگ فرهنگی باشند

کرمانشاه- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: مراکز علمی همواره پیشتاز حرکت بوده و حوزه و دانشگاه باید در خط مقدم جنگ فرهنگی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه رازی کرمانشاه، با بیان اینکه میدان جنگ امروز، عرصه فرهنگ است، اظهار کرد: فرهنگ، تنها عرصه‌ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است.

وی با بیان اینکه این جنگ کاملاً ادراکی و شناختی است، افزود: میدان جنگ فرهنگی، اذهان، اعتقادات، باورها و اخلاق و رفتار نسل جوان ما است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین با توجه به میدان جنگ فرهنگی از مراکز علمی، حوزه و دانشگاه توقع این است که خط مقدم این جبهه باشند.

وی با بیان اینکه لازم است دانشگاه‌ها به طور جدی جهش تولید را پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه نرخ بیکاری در استان نگران‌کننده و آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری واقعاً جدی است، این در شأن مردم شریف و فداکار استان کرمانشاه نیست.

امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: به‌فضل خدا در انقلاب اسلامی، با توکل به خدا و اراده مستحکم مردم و نخبگان جامعه، توانسته‌ایم در عرصه‌های مختلف بر دشمن چیره شویم.

کد خبر 6072641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha