۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۵۹

دادستان آستارا خبر داد؛

کمک بیش از۳میلیارد ریالی خیران آستارایی به زندانیان جرایم غیر عمد

کمک بیش از۳میلیارد ریالی خیران آستارایی به زندانیان جرایم غیر عمد

آستارا- دادستان آستارا گفت: خیران آستارایی در جشن گلریزان بیش از ۳ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند.

یاسر همدمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به همت ستاد دیه این شهرستان برگزار شد.

دادستان آستارا افزود: با همت و مشارکت خیران و افراد نیکوکار و یاوران ستاد دیه شهرستان و منطقه و با جمع آوری ۲۳ میلیارد و دویست میلیون ریال و همچنین با گذشت مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از شکات تا کنون ۳۰ نفر از محکومان جرایم مالی غیر عمد سال گذشته از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۸ نفر با مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان به دلیل عجز و ناتوانی در پرداخت دیون مالی و دیه، با جرایم مالی غیر عمد و ناخواسته از جمله نفقه, مهریه و عدم محاسبات درست اقتصادی در زندان به سر می‌برند گفت: این افراد مشمول کمک ستاد دیه هستند تا با کمک خیرین محترم به آغوش گرم خانواده بازگردند.

در ادامه مراسم جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد که با حضور جمعی از خیرین، مردم، مدیران ادارات، شرکت‌ها، بازاریان، مجامع صنعتی، تجارتی و اقتصادی همراه بود؛ خیران مبلغ ۳ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال به صورت نقدی و تعهدی و برای آزادسازی زندانیان محکوم جرایم غیر عمد شهرستان، اهدا کردند.

کد خبر 6073003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha