۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸

چهره‌های برتر قرآنی در روستای باغک تجلیل شدند

چهره‌های برتر قرآنی در روستای باغک تجلیل شدند

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: چهره‌های برتر قرآنی در روستای باغک تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح دوشنبه در آئین مسابقات قرآنی نوجوانان و جوانان دهستان باغک در حسینیه شهید مطهری روستای باغک جنوبی اظهار کرد: خانواده‌ها در شهرستان زمینه لازم برای حفظ قرآن توسط فرزندان خود مهیا کردند و به این مسئله اهتمام می‌ورزند.

وی ضمن تشکر از دهیاران و شوراهای اسلامی که در زمینه فرهنگ قرآنی در روستاها فعالیت دارند اضافه کرد: در سطح شهرستان بیش از ۴۵ دارالقرآن در زمینه برگزاری کلاس‌های روخوانی، تجوید، یادگیری مفاهیم و حفظ قرآن فعالیت دارند.

فرماندار تنگستان بابیان اینکه قرآن وسیله‌ای برای نزدیکی انسان به اهل بیت (ع) می‌باشد یاد آور شد: قرآن کتابی است که همه نیازهای بشری از نظر اجتماعی، سیاسی، اقتصادی گرفته تا موضوعات مرتبت با انسانیت در آن هفته است.

وی ادامه داد: خانواده‌های قرآنی در شهرستان به صورت فردی فکر نکنند همه شما سفیران قرآن هستید باید شما زمینه‌ای ایجاد کنید که به قرآن توجه بیشتری در جامعه صورت گیرد.

لطفی با اشاره به اینکه باید قرآن وارد فضای خانواده‌های ایرانی شود خاطرنشان کرد: باید قرآن آموزی و تلاوت آن به عنوان هنجارهای فضای عمومی در سطح جامعه توسعه پیدا کند.

فرماندار تنگستان افزود: نهضت قرآنی امروز جامعه یکی از دستاورهای نظام جمهوری اسلامی ایران است که در مدت ۴۵ ساله انقلاب اسلامی در کشور اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

در این مراسم از ۱۹ چهره برتر روستاهای باغک در زمینه حفظ، تجوید، مفاهیم و قرائت قرآن بر تجلیل شد.

کد خبر 6073138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha