۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۳۳

رییس سازمان آتش نشانی کرج خبر داد؛

اطفای ۴۲۱۱ مورد حریق در کرج طی سال گذشته

اطفای ۴۲۱۱ مورد حریق در کرج طی سال گذشته

کرج- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: آتش نشانان کرجی سال گذشته به ۴ هزار و ۲۱۱ مورد حریق و ۶ هزار و ۸۸۳ مورد حادثه اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد یساولی گفت: در سال گذشته ۴۴ هزار و ۷۵ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۱۱ هزار و ۲۶۵ ساعت عملیات با استفاده از تجهیزات و ۱۶ هزار و ۸۸۶ دستگاه خودروی عملیاتی به ۴ هزار و ۲۱۱ مورد حریق و ۶ هزار و ۸۸۳ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۹۶ مورد استقرار در شهر با حضور آتش نشانان انجام شد، افزود: در سال گذشته، ۳ هزار و ۸۹۷ مورد نجات یافته، ۹۹۹ مصدوم و ۱۹۹ فوتی در حادثه‌ها داشته‌ایم. در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری ۹۹۰ مورد جواز و یک هزار و ۸۲۹ مورد تاییدیه ایمنی صادر شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج صدور ۲۶۱ مورد گواهی جهت علت حریق و یک هزار و ۱۱ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه یک هزار و ۳۳۸ مورد خدمات مشاوره‌ای، ۴۵۱ مورد اخطار ایمنی و ۹ مورد بازدید از واحدهای صنعتی را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد.

یساولی ارائه ۲۴ مورد خدمات مشاوره‌ای در حوزه صنایع و ۳۷ مورد بازدید از صنوف را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان و بیان کرد: در حوزه آموزش و تربیت بدنی ۷۴۷ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، مدارس و ادارات نیز برگزار شده است.

کد خبر 6073147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha