۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲

رییس تبلیغات اسلامی بیجار:

بیش از ۱۰۰۰ نفر در بیجار از گفتمان‌های دینی بهره بردند

بیش از ۱۰۰۰ نفر در بیجار از گفتمان‌های دینی بهره بردند

بیجار-رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از یک هزار نفر در قالب گفتمان‌های دینی با مباحث دینی و اعتقادی آشنا شدند.

حجت الاسلام سعد الله جمادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان گفتمان‌های دینی با حضور اساتید برجسته در این شهرستان برگزار شده که با استقبال بسیار خوب جوانان و اقشار مختلف مردم همراه بوده است.

وی افزود: گفتمان‌های دینی همواره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده‌اند و یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های بزرگان دین و علما، پاسخ دهی مناسب به سوالات و شبهات دینی بوده است که در این راستا گفتمان‌های دینی در قالب نشست‌های دینی و فرهنگی، چشم اندازی از ماهیت دین را فراروی شرکت کنندگان نهاده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار به موضوعات این گفتمان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مهدویت، زندگی با آیه‌ها، حجاب و عفاف، آسیب‌های اجتماعی و احترام به والدین از جمله موضوعات این گفتمان‌های دینی بوده است.

وی با بیان اینکه میزان شناخت نوجوانان و جوانان جامعه باید نسبت به مفاهیم دینی تقویت شود، بیان داشت: برگزاری گفتمان‌های دینی یکی از مهمترین راه‌های نهادینه کردن مفاهیم دینی برای نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه امروزه تهدید دشمنان برعلیه نظام و انقلاب اسلامی به صورت آسیب‌های اجتماعی نمود پیدا کرده عنوان کرد: مسئولان باید در زمینه شناسایی این آسیب‌ها و معضلات اجتماعی فعالیت کرده و راهکارهای مقابله با آنها را به مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان ارائه دهند.

حجت الاسلام جمادیان در ادامه محور اصلی این گفتمان‌ها را آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: برگزاری گفتمان دینی یکی از اولویت‌های برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی بیجار در راستای رفع شبهات فکری جوانان بوده که تاکنون بسیار مثمر ثمر واقع شده است و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6073189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      0 0
      خیلی از کلمه گفتمان استفاده کردین ولی منظورتون گفتگو بوده انگار