۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۰

مدیرکل شیلات بوشهر:

حفظ ذخایر آبزیان دریایی استان بوشهر نیازمند مشارکت همگانی است

حفظ ذخایر آبزیان دریایی استان بوشهر نیازمند مشارکت همگانی است

بوشهر- مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: حفظ منابع و ذخایر آبزیان دریایی استان بوشهر نیازمند مشارکت همگانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی ظهر دوشنبه در دیدار با فرمانده دریابانی استان بوشهر در رابطه با همکاری شیلات و دریابانی اظهار کرد: امید است همچون گذشته برای مبارزه با صید غیرمجاز شاهد همکاری شیلات و نیروی دریابانی باشیم تا از حقوق از صیادان قانونمند دفاع کنیم.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: ذخایر آبزیان خلیج فارس را امانتی برای انتقال به آیندگان خواند و گفت: یکی از رسالت‌های مهم و حاکمیتی شیلات، حمایت از صیادان قانونمند و حفظ و حراست از منابع و ذخایر آبزیان دریایی است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر به تلاش‌های شیلات استان در زمینه ساخت و احداث زیستگاه مصنوعی و همچنین پیگیری احداث ساخت ایستگاه بازسازی ذخایر آبزیان اشاره کرد و افزود: جلوگیری از صید غیر مجاز یک امر مهم است که ضمن تشکر از همکاری خوب و گسترده ای که بین دریابانی و شیلات استان وجود دارد، انتظار می‌رود با همکاری طرفین در چارچوب قانون در جهت حراست از منافع کشور اقدام شود.

حفظ و حراست از ذخایر آبزیان

فرمانده مرزبانی استان بوشهر پیوند بین مرزبانی و شیلات را ناگسستنی و خوب عنوان کرد و افزود: هم مرزبانی و هم شیلات خادم صیادان قانونمند خواهند بود و تلاش می‌کنیم خدمات خوب و شایسته به مردم ارائه دهیم.

سرهنگ خسروی ادامه داد: دریابانی استان با آمادگی کامل در کنار نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان استان در حفظ و حراست از ذخایر آبزیان خلیج همیشه فارس تلاش خواهد کرد.

کد خبر 6073237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha