۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵

مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد؛

اجرای پویش «مثبت ماه» برای حمایت از نیازمندان در مازندران

اجرای پویش «مثبت ماه» برای حمایت از نیازمندان در مازندران

ساری- مدیرکل بهزیستی مازندران از اجرای پویش «مثبت ماه» با هدف جمع آوری زکات فطریه و توزیع بین جامعه هدف نیازمند استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا بریمانی ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در آستانه عید سعید فطر و حلول ماه شوال و ضمن تشکر و قدردانی از حمایت و همراهی خیرین نیک اندیش و مردم خیراندیش مازندران، گفت: پایگاه‌های جمع آوری زکات فطریه عام بهزیستی مازندران با تدابیر اندیشیده شده آماده است تا زکات فطره همه مؤمنان را دریافت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای گروه هدف نیازمند صرف کند.

وی ادامه داد: مؤمنین روزه دار می‌توانند زکات فطره عام خود را به بهزیستی که متولی حمایت از ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی است، پرداخت و همانند سنوات گذشته ما را در خدمت رسانی به این قشر از جامعه حمایت کنند.

بریمانی تصریح کرد: از این رو با هماهنگی شورای زکات استان، جمع آوری زکات فطره در روز عید سعید فطر در میادین اصلی شهرها، کلیه مصلی‌ها، مساجد و مکان‌هایی که نماز عید سعید فطر اقامه می‌شود، اجرایی خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به روش‌های جذب مشارکت‌های مردمی برای دریافت فطریه، خاطر نشان کرد: علاوه بر استقرار صنادیق در همه شهرستان‌های سطح استان و مراکز تحت نظارت بهزیستی مازندران برای دریافت کمک‌های نقدی، شماره حساب :۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ و شماره کارت :۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ بنام مشارکت‌های مردمی بهزیستی مازندران، آماده دریافت زکات فطریه هم استانی‌های عزیز است.

وی گفت: ادارات بهزیستی سراسر استان نیز آماده دریافت فطریه غیر نقدی است.

کد خبر 6073280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha