۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷

معاون استاندار:

برگزاری رویداد «جام صفوی» خلاهای ورزش اردبیل را پر می‌کند

برگزاری رویداد «جام صفوی» خلاهای ورزش اردبیل را پر می‌کند

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: برگزاری رویداد «جام صفوی» خلاهای موجود در ورزش اردبیل را پر می‌کند و موجب شکوفا شدن استعدادهای ورزشی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر دوشنبه در جلسه شورای‌عالی ورزش استان اردبیل اظهار کرد: در بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها، یکی از نسخه‌های نجات‌بخش این آسیب‌ها ورزش است و برگزاری مسابقات در سطح ملی و بین‌المللی موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه و جوانان می‌شود.

وی با بیان اینکه استان اردبیل یکی از استان‌های قهرمان‌پرور و پهلوان‌پرور است، افزود: جام صفوی یک رویداد ملی و بین‌المللی است که برگزاری باشکوه و در حد نام این جام می‌تواند دستاوردهای بسیاری در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و گردشگری ورزشی داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه مسابقات جام صفوی با مشارکت مردم برگزار می‌شود، ادامه داد: استان اردبیل داری ظرفیت‌های مختلفی به‌خصوص در حوزه ورزش است که حقشان ادا نشده و برگزاری چنین رویدادهای موجب شکوفایی استعدادهای ورزشی این استان خواهد شد.

قاسمیان بیان کرد: باید برگزارکنندگان مسابقات جام صفوی را متناسب باهویت استان اجرا کنند، چراکه این جام می‌تواند خلاهایی که در ورزش استان وجود دارد را پر کند.

وی خاطرنشان کرد: برای نشاط و سلامت جامعه باید از ورزش کمک بگیریم و ورزش بهترین نسخه برطرف کردن مشکلات اجتماعی در جامعه و در بین خانواده‌ها است و نقش بسزایی در از بین بردن آسیب‌های اجتماعی دارد.

کد خبر 6073376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha