۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۱۸

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

زندگی با آیه ها موجب آشنایی خانواده ها با قرآن خواهد شد

زندگی با آیه ها موجب آشنایی خانواده ها با قرآن خواهد شد

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین همدان گفت: پویش قرآنی زندگی با آیه‌ها از جمله برنامه‌های مؤثر در آشنایی خانواده‌ها با فرهنگ قرآنی و انس با آیات الهی است.

حجت الاسلام الیاس نجاری در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در این عصر تاریک و ظلمانی، هر یک از آیات الهی، همچون چراغ روشنایی بخش هستند که می‌توانند ما را از ورود به بیراهه‌ها نجات داده و به سرمنزل مقصود برسانند.

وی افزود: در این مقطع زمانی که زندگی ما تحت تأثیر امپراطوری رسانه‌ای غرب مورد هجوم فرهنگ‌های متکثر و انحرافی قرار گرفته است تنها این نسخه الهی است که می‌تواند سبک زندگی ما را اصلاح کرده و روح و روان ما رنگ الهی پیدا کند.

نجاری ادامه داد: قرآن کریم، جامع‌ترین و کامل‌ترین کتاب زندگی است و تنها نسخه شفابخش و درمان کننده دردهای دنیوی و اخروی انسان هاست که ذات احدیت برای سعادت بشریت نازل فرموده است.

وی افزود: مسابقه قرآنی زندگی با آیه‌ها از جمله برنامه‌های مؤثر در آشنایی خانواده‌ها با فرهنگ قرآنی و انس با آیات الهی است که می‌تواند در تخلف به اخلاق الهی کمک کار ما باشد.

نجاری تصریح کرد: لذا توصیه می‌شود همه هموطنان عزیز از این فرصت نورانی بهره جسته و در این ایام نورانی ماه مبارک رمضان قدمی در پیشرفت معنوی و انس با آیات الهی بردارند.

کد خبر 6073940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha