۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶

مدیر آموزش و پرورش آستارا خبر داد؛

نوسازی ۳ واحد آموزشی ۱۲ کلاسه در آستارا

نوسازی ۳ واحد آموزشی ۱۲ کلاسه در آستارا

آستارا- مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: ۳ واحد آموزشی ۱۲ کلاسه با اعتباری بیش از ۲ میلیارد تومان در این شهرستان نوسازی شد.

بیژن خالقوردی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سه واحد آموزشی ۱۲ کلاسه در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در روستاهای «سیبلی» و «لمیر محله» از توابع بخش مرکزی و «لوندویل» نوسازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی میزان اعتبار هزینه‌شده جهت نوسازی دبستان ۶ کلاسه و دبیرستان ۳ کلاسه «فردوسی سیبلی» را ۲ میلیارد تومان و اعتبار نوسازی دبستان ۳ کلاسه «سلمان لمیرمحله» را ۷۶۰ میلیون تومان دانست و گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی به همت اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا با بیان اینکه با نوسازی این سه واحد آموزشی، برای ۱۷۰ دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول مناطق روستایی موقعیت استفاده از امکانات و تجهیزات به‌روز آموزشی و پرورشی فراهم شده است، افزود: فرآیند نوسازی این تعداد واحد آموزشی از سال ۱۴۰۰ آغاز شده بود.

خالقوردی پور ضمن دعوت از خیرین جهت مشارکت در امر مقاوم‌سازی و نوسازی واحدهای آموزشی شهرستان آستارا افزود: دو مدرسه ۶ کلاسه در مقطع ابتدایی در روستاهای «ویرمونی» و «چلوند» به همت خیرین و با مشارکت اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در دست نوسازی می‌باشد.

کد خبر 6074097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha