۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸

مدیر خانه قرآن ریحانةالنبی(س):

استقبال از برگزاری محافل قرآنی در گناوه افزایش یافت

استقبال از برگزاری محافل قرآنی در گناوه افزایش یافت

بوشهر- مدیر خانه قرآن و عترت ریحانةالنبی(س) شهرستان گناوه گفت: استقبال از برگزاری محافل قرآنی در گناوه افزایش یافت.

عاطفه باوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تلاش‌های گسترده‌ای از سوی خانه قرآن و عترت ریحانةالنبی (س) شهرستان گناوه برای ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان محافل و مجالس قرآنی را در نقاط مختلف شهرستان‌های دیلم و گناوه برگزار کردیم و شاهد افزایش استقبال مردم از برگزاری چنین محافلی هستیم.

مدیر خانه قرآن و عترت ریحانةالنبی (س) شهرستان گناوه از تربیت حافظان قرآن به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه یاد کرد و ادامه داد: در زمینه جذب و تربیت حافظان قرآنی تلاش گسترده‌ای در نقاط مختلف صورت گرفته است.

استقبال از برگزاری محافل قرآنی در گناوه افزایش یافت

وی بیان کرد: علاوه بر فعالیت‌های حضوری در نقاط مختلف شهرستان‌های گناوه و دیلم، به صورت مجازی نیز فعالیت‌هایی در نقاط مختلف کشور داریم.

باوی خاطرنشان کرد: در همین راستا افرادی از نقاط مختلف کشور به صورت مجازی در برنامه‌های آموزشی ما حضور دارند و از خدمات و فعالیت‌های قرآنی بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: با حضور در مدارس و ترویج فرهنگ قرآنی نسبت به جذب دانش‌آموزان نوجوان اقدام می‌کنیم و سپس فعالیت‌های حفظ قرآن را انجام می‌دهیم.

مدیر خانه قرآن و عترت ریحانةالنبی (س) شهرستان گناوه تاکید کرد: خانواده‌ها عشق و علاقه فراوانی به قرآن کریم دارند و روز به روز شاهد استقبال بیشتر خانواده‌ها از محافل قرآنی هستیم.

استقبال از برگزاری محافل قرآنی در گناوه افزایش یافت

کد خبر 6074289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha