۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱

مسوول خانه قرآن شهدای بیت الله فسا:

برنامه تلویزیونی محفل در اجرا، تیم داوری و ایده بسیار عالی است

برنامه تلویزیونی محفل در اجرا، تیم داوری و ایده بسیار عالی است

فسا - مسوول خانه قرآن شهدای بیت الله فسا از فعالیت‌های قرآنی‌ خود و دیدگاهش در خصوص برنامه تلویزیونی محفل می‌گوید.

ایمان به‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: ۴۲ سال دارم و خطاط، دبیر عربی و قرآن و دبیر درس هنر هستم و آموزش قرآن را در مناطق محروم و مساجد شهرستان فسا با عشق و علاقه انجام می‌دهم.

این فعال قرآنی، انس و الفت با کتاب خدا را موجب آرامش خاطر و امید به زندگی فرد دانسته و معتقد است قرآن کریم در برابر مصائب و چالش‌های فراروی فرد به وی چنان اطمینان خاطری می‌دهد که که بی‌قراری‌ها را به قرار و آرامش منتهی می‌کند زیرا آدمی دلخوش و امیدوار به وعده‌های الهی است و تکیه‌گاهی محکم کنار خود می‌بیند.

وی بیان کرد: در مدارس باید مسابقه کتابخوانی با موضوعات دلچسب و جذاب قرآنی برگزار شود تا مبانی و مفاهیم و معارف قرآنی به صورت‌های مختلف و گاه غیر مستقیم به افراد به خصوص از سنین کم آموخته شود.

به‌نیا افزود: برگزاری مسابقات در قالب مجازی با اهدای جوایز عالی یا برگزاری جشن‌های قرآنی نیز بهترین راه برای تشویق افراد به فعالیت‌های قرآنی و جذب فعالان قرآنی است زیرا اگر گام اول یعنی جذب افراد خوب صورت بگیرد خود به خود افراد در مداری قرآنی قرار گرفته و با قرآن انیس خواهند شد.

برنامه تلویزیونی محفل در اجرا، تیم داوری و ایده بسیار عالی است

وی مهمترین خواسته فعالان قرآنی را همراهی مسؤولین مربوطه در انجام فعالیت‌های قرآن و برپایی محافل قرآنی دانست و گفت: همگرایی و همدلی مسؤولین با فعالان قرآنی سبب تسریع امر می‌شود.

به‌نیا در خصوص برنامه تلویزیونی محفل نیز گفت: برنامه محفل بسیار عالی و جذاب است و مجری و داوران بسیار حرفه‌ای و در عین حال مردمی و دوست‌داشتنی دارد و میهمانان برنامه نیز تا امروز همه فوق العاده بوده‌اند.

وی افزود: واقعاً جای چنین برنامه‌ای در تلویزیون خالی بود و به نظرم هرچند برنامه عالی است اما امیدوارم تدابیری اندیشیده شود تا جوان‌ترها و کسانی که با قرآن آشنا نیستند یا از روی جهل با قرآن عناد دارند نیز مثل ما مخاطب پر و پا قرص محفل شوند.

ایمان به‌نیا در پایان دو پیشنهاد اساسی نیز در این خصوص داد و گفت: هر سال برنامه محفل را در یکی از شهرهای بزرگ برگزار کنید و دیگر اینکه در زمینه نزدیک شدن ادیان دیگر به اسلام مخصوصاً به کلام معجزه‌گر قرآن تدبیری اندیشیده شود.

کد خبر 6074324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha