۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۲۹

رئیس کل دادگستری اردبیل:

ارتش نماد پرافتخار عزت و فداکاری در کشور است

ارتش نماد پرافتخار عزت و فداکاری در کشور است

اردبیل_رئیس کل دادگستری استان اردبیل با صدور پیام تبریکی به مناسبت روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد پرافتخار عزتمندی و فداکاری در کشور و خار چشم دشمنان نظام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در این پیام که امروز منتشر شد، اظهار کرده است: تاریخ پرشکوه ایران اسلامی همواره شاهد حضور مردان و زنانی بوده که برای دفاع از این آب و خاک و باورهایش خود را فدا کرده‌اند تا این کشور و ملت روز به روز قوی‌تر و مستقل‌تر از گذشته به سمت قله‌های تعالی حرکت کند و ارتش یکی از نمادهای پر افتخار این تلاش و فداکاری است.

این پیام‌می‌افزاید: ارتشیانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور مقتدرانه خود، هر آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به‌کار بستند و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند که با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب شهادت‌طلبانه سیدالشهدا (ع) همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.

در این پیام همچنین آمده است: ۲۹ فروردین ماه، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی که به تعبیر مقام معظم رهبری "یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید" یادآور رشادت‌های دلیر مردانی است که دفاع از میهن بر سرلوحه افتخاراتشان می درخشد.

در این پیام تاکید شده است: اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضایی استان ضمن پاسداشت رشادت های آن بزرگمردان، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تمامی فرماندهان، کارکنان و خانواده گرانقدر شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین دارالارشاد اردبیل تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) توفیق روزافزون تمامی سربازان ولایت در ایران اسلامی را مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6080279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رصا DE ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      حاجی چی شد سپاه و بسیج افتخار بودند چرا ارتش