۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰

استاندار همدان:

ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد

ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد

همدان-استاندار همدان گفت: جمهوری اسلامی هیچگاه به دنبال حمله آغاز جنگ در مقابل کسی نبوده است اما بر سر دفاع از کشور، مردم و آرمان‌های خود با هیچ کس تعارف ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در آئین رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ۲۹ فروردین ماه با نظر امام خمینی (ره) به نام ارتش نامگذاری شد و با ژرف اندیشی ایشان جلوی یک توطئه بزرگ گرفته شد.

وی اظهار کرد: در نخستین روزهای انقلاب اسلامی دشمنان این سرزمین می‌خواستند نیروی مکتبی و فرزندان ایران را دچار اضمحلال کنند اما امام خمینی (ره) با درایت خود روح تازه و مکتبی را بر کالبد این سازمان و ساختار قدرتمند دمید و روح تازه و هویت جدید را به آن داد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: فرزندان مکتبی ایران در عرصه‌های مختلف دلبستگی و وابستگی خود را به مکتب، ارزش‌ها، مردم و سرزمین نشان داده‌اند.

وی تصریح کرد: ارتشیان دلیرمردی همچون سپهبد قرنی و سپهبد فلاحی و بسیاری از امیران ارتش به همراه نیروهای مقدس در دوران ابتدای انقلاب که تجزیه طلبان و منافقان دنبال تجزیه کشور بودند با آن مقابله کردند.

استاندار همدان یادآور شد: در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگ آفریدند و در عملیات‌ها در کنار نیروهای سپاهی و بسیجی از مرزهای این سرزمین دفاع کردند، در مقابل هجمه دشمن ایستادند و حماسه‌های بزرگی را خلق کردند.

وی تاکید کرد: ارتش قدرتمند ما امروز به فرماندهی معظم کل قوا افتخار دارد در هیچ عرصه‌ای از جمله زمین، هوا و دریا اجازه جولان به دشمنان نخواهد داد.

قاسمی‌فرزاد گفت: چشم تیزبین پدافند ما کوچک‌ترین حرکت دشمن را در خاک خود تشخیص می‌دهد و امروز نیروی ارتش در کنار سپاه و دیگر نیروهای مسلح نظم و امنیت را در داخل و خارج از مرزها را برای مردم ایجاد کرده است و به وجود همه عزیزان افتخار می‌کنیم.

وی با افتخار به اتفاقات غرورآفرین این روزها گفت: پس از ۶ ماه ددمنشی رژیم کودک کش و جعلی صهیونیست، با پشتیبانی و حمایت انگلیس، آمریکا و دیگر شیاطین جهان، ددمنشی را به اوج رساند و به مرکز دیپلماسی ما در دمشق حمله کرد و سرداران ما را به شهادت رساند.

استاندار همدان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمان دادند که در یک دفاع مشروع باید دشمن را مجازات کرد تا بداند با فرزندان ایران طرف است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی هیچگاه به دنبال حمله آغاز جنگ در مقابل کسی نبوده است اما بر سر دفاع از کشور، مردم و آرمان‌های خود با هیچکس تعارف ندارد.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: در عملیات وعده صادق دلیرمردان ما وارد عمل شدند و در یک اقدام ضربتی کوچک (کوچک به مقیاس توان بزرگ بازدارندگی نظامی جمهوری اسلامی ایران) را به دشمن وارد کردند، نشان از قدرت بازدارندگی ما دارد.

استاندار همدان تصریح کرد: میلیون‌ها موشکی داریم که اگر اراده فرمانده معظم کل قوا تعلق بگیرد بر سر رژیم صهیونیستی، اقمار و حامیان آن فرود خواهد آمد و اثری از آن‌ها باقی نخواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند رهبری معظم انقلاب اسلامی، توانسته توان بازدارندگی ایجاد کند و هیچ دشمنی فکر حمله به آن را به خود راه ندهد.

قاسمی‌فرزاد گفت: امروز کشور ما به برکت خون شهیدان در آرامش است و به وجود دلیرمردان در عرصه‌های مختلف افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی نیروهای مسلح در سراسر کشور و استان را برای حفظ امنیت فراموش نمی‌کنیم.

کد خبر 6081241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha