۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴

امام جمعه موقت بیرجند مطرح کرد؛

«وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل

«وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل

بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند گفت: «وعده صادق» عملیات مشروع، دفاعی و به موقع رزمندگان اسلام بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مختاری ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ولایت فقیه و رهبری امامین انقلاب نعمت دیگری است که باید قدردان آن باشیم داشتند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه نیروهای مسلح ما با طراحی عالی و اجرای مقتدرانه عملیات «وعده صادق» با دشمن متجاوز مقابله کردند، اظهار کرد: خداوند را به خاطر مردم غیرتمند و متدین ایران اسلامی شاکریم و همگامی ملت، ولایت و نیروهای مسلح این افتخار بزرگ عملیات وعده صادق را خلق کرد.

مختاری با تأکید بر اینکه اما باطل با تحریف و تزویر خود را حق جلوه داده اما امروز نقاب از چهره باطل افکنده شده است، گفت: فرهنگ اسلام مدافع مظلوم است اما فرهنگ مادی بیش از شش ماه است که مردم مظلوم غزه را به خاک و خون کشانده است.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه به مسئله فلسطین به عنوان مهمترین مسئله جهان و کشتار مردم مظلوم غزه را فاجعه جامعه بشریت دانست و گفت: «وعده صادق» عملیات مشروع، دفاعی و به موقع رزمندگان اسلام بود و خدا را بخاطر این عملیات که مایه عزت و غرور است، شاکریم.

وی با بیان اینکه تقوای جنسی یکی از ابعاد تقوا است، ادامه داد: باید تلاش کنیم تقوای جنسی در جامعه توسعه و تعمیق ببخشیم چون برنامه دشمن جدا کردن دین از انسان است و از مهمترین حربه‌های آنان ترویج فسق و فجور و از بین بردن تقوای جنسی است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه حجاب قانون کشور و رعایت قانون در همه دنیا واجب و لازم است، بیان کرد: امروز حجاب یک مساله ملی و امنیتی است و دشمن با شعارهای فریبنده زن، زندگی و آزادی امنیت کشور را هدف قرار داده و به دنبال براندازی نظام اسلامی است.

مختاری یادآور شد: دشمن و استکبار جهانی با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای گاهی ذهن جوانان را منحرف می‌کند که ما با تبیین‌گری وظیفه داریم.

وی با بیان اینکه دولت و حکومت اسلامی نیز در این زمینه وظیفه دارد و باید قبل از همه در دستگاه‌های اجرایی مسئله عفاف و حجاب را نهادینه کنند، ادامه داد: مردم باید مطالبه‌گر و خودشان سهیم باشند و با امر به معروف و نهی از منکر انجام وظیفه کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه بی‌تفاوتی در حوزه عفاف و حجاب خطرناک است، افزود: باید قاطعانه و در چارچوب قانون با کشف حجاب‌ها برخورد شود.

کد خبر 6082464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha