۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۲۷

محمدحسین مرادمند:

در دقایق پایانی غفلت کردیم/ گلم تقدیم به هواداران استقلال

در دقایق پایانی غفلت کردیم/ گلم تقدیم به هواداران استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: گل پیروزی که به شمس آذر زدم تقدیم هواداران می کنم و خوشحالم با حمایت آنها توانستم چنین گلی را به ثمر برسانم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرادمند پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر شمس آذر قزوین گفت: بازی بسیار سختی داشتیم و توانستیم به برد دست یابیم. حساسیت بازی بسیار بالا بود و فشار زیادی را باید تحمل می کردیم تا بتوانیم دوباره به صدر جدول بازگردیم.

وی ادامه داد: نمی دانم در ۱۰ دقیقه پایانی چه اتفاقی افتاد، غفلت کردیم و دو بار دروازه مان باز شد اما خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم و باید از این تجربه درس بسیار خوبی گرفته باشیم ضمن اینکه باید این برد را فراموش کنیم و تمام تمرکزمان را روی دیدار تراکتور بگذریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گلم را تقدیم هوادارانی می کنم که امشب با حمایت فوق العاده شان باعث پیروزی ما شدند. آنها شب فراموش نشدنی را در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند باید تلاش کنیم با قهرمانی در پایان فصل دل هواداران مان را شاد کنیم.

کد خبر 6082827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ن IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      4 0
      ممنون از محمدی عزیز و مرادمند عزیز و صالح عزیز و بلانکو و تمام استقلال.
    • لاله لادن تاااااجی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 0
      افرررین بازیکنای محبوب استقلال عزیز تبریک به ۴۰ میلیون تاااجی 😍👌💙💙💙💙💙
    • پلسداری IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      0 0
      دفاع استقلال خیلی ضعیف هست حریف دست کم گرفتند گفتید بردیم دیگه تو بازی از نظر بدنی کم آوردید و تک روی زیاد دارید اگر ماشاریپف و صالح حردانی و جلالی و محمدی خوب بازی کنند و دفاع عملکرد خوب داشته باشه
    • عبدالوهاب عباس زاده IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      0 0
      با سلام و عرض ادب والله ما که در هر بازی تیم محبوبم استقلال نصفه جان می شویم و در عرض 90دقیقه هزار بار میری و زنده می شویم مخصوصا در بازی استقلال و شمس آذر قزوین خدا بدادمان برسد این 6بازی را با سلامتی نگاه کرده با قهرمانی آس آس به پایان برسانیم انشالله بنده 53 ساله با استقلال زندگی میکنم