۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷

رئیس کل دادگستری هرمزگان مطرح کرد؛

ایجاد صف‌ در بنادر، سوخت‌گیری و ایست‌بازرسی‌ها چالش‌های استان

ایجاد صف‌ در بنادر، سوخت‌گیری و ایست‌بازرسی‌ها چالش‌های استان

بندرعباس - رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ایجاد صف‌های طولانی در بنادر و گمرکات، جایگاه‌های عرضه سوخت و ایست‌بازرسی‌ها را سه چالش مدیریتی در استان دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، احمد مرادی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با رئیس کل دادگستری هرمزگان دیدار و به گفتگو پیرامون موضوعات مختلف استان پرداختند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در این دیدار، بر لزوم هم اندیشی، همکاری، هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر بین نمایندگان قوای مقننه و قضائیه در استان تأکید کرد.

وی در ادامه افزود: خدمت رسانی به موقع و مطلوب یکی از گفتمان‌های دوران نوین تحول قضائی است که ریاست محترم قوه قضائیه همواره بر آن تأکید نموده‌اند.

قهرمانی یادآور شد: دستگاه قضائی استان هرمزگان نیز در این راستا تدابیر ویژه‌ ای را برای رفع چالش‌های مرتبط با این موضوع در سطح استان اتخاذ نموده است.

رئیس شورای قضائی استان هرمزگان، وجود صف‌های طولانی در بنادر و گمرکات، صف‌های بازرسی در گلوگاه‌ها و صف‌های سوخت گیری در جایگاه‌ها و پمپ بنزین‌های استان را نوعی چالش مدیریتی عنوان کرد و افزود: ورود دستگاه قضائی برای حل این مشکلات در راستای صیانت از حقوق عامه و در جهت کمک به دولت صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به درخواست‌هایی که نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از طرف موکلین خود مطرح نمودند، به یکی از معاونین خود مأموریت داد به صورت ویژه و در چارچوب موازین قانونی به موارد مطرح شده رسیدگی کند.

کد خبر 6083041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حام اورامن IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      0 0
      الان جایگاه های سوخت گازوییل کاملا خلوت خلوت شده چون هیچ ماشینی که بار شهری و حومه را جابجا میکنه هیچ شارژی نمیشه که کار کنیم ده چرخ کمپرسی دارم با این سهمیه گازوییل اندازه یه وانت بیشتر نمیشه کار کرد و درآمد داشت باهاش علی برکت الله