۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۹

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر:

همکاری های بهزیستی و آستان قدس رضوی در استان بوشهر تقویت شود

همکاری های بهزیستی و آستان قدس رضوی در استان بوشهر تقویت شود

بوشهر- مدیر کل بهزیستی استان بوشهر بر تقویت همه جوانب همکاری سازمان بهزیستی و آستان قدس رضوی در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر عزیزنژاد شنبه شب در دیدار با مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های آستان قدس رضوی در راستای کمک به مردم محروم، این گونه کارها را بسیار بارزش و ستودنی دانست و افزود: حضور آستان قدس رضوی در کنار مجموعه بهزیستی علاوه بر تأثیرگذاری و اثر بخشی رنگ و بوی خاص خود را می‌دهد دهد که این امر می‌تواند در پیشبرد هدفمند و مؤثر خدمات تخصصی به جامعه هدف بهزیستی اثرگذاری مطلوب داشته باشد.

وی به خدمات مؤثر و تخصصی بهزیستی به جامعه هدف اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به هزینه‌های زیاد مراقبت از معلولان توسط خانواده‌ها و همچنین مراکز تحت نظارت بهزیستی از مسئولان آستان قدس رضوی در خواست می‌شود تا در صورت امکان نسبت به حامی یکی از مراکز تحت نظارت و همکاری فی ما بین جهت فراهم آوردن وسایل بهداشتی و دیگر موارد همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: این امر می‌تواند خدمات ماندگاری برای جامعه هدف به همراه داشته و همانا رضایت خداوند و عنایت ویژه امام هشتم رضا (ع) را در پی داشته باشد.

عزیزنژاد بر تقویت همه جوانب همکاری از جمله فراهم شدن اعزام کاروان جامعه هدف بهزیستی به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، تهیه جهیزیه ازدواج، لوازم بهداشتی و دیدار خدام رضوی از مراکز ترک اعتیاد و فرزندان تحت نظارت تاکید کرد.

کد خبر 6083796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha