۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸

مدیرکل هواشناسی البرز خبر داد؛

پیش بینی بارش های رگباری پراکنده در البرز/ دمای هوا کاهش می یابد

پیش بینی بارش های رگباری پراکنده در البرز/ دمای هوا کاهش می یابد

کرج- مدیرکل هواشناسی استان البرز از پیش بینی بارش‌های رگباری پراکنده و رعد و برق، در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید و گرد و خاک و روند کاهش نسبی دما در استان خبر داد.

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: مطابق با هشدار سطح زرد هواشناسی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر موج تندری و ضعیف از عصر یکشنبه تا چهارشنبه از منطقه البرز مرکزی است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز ادامه داد: به موجب آن بارش‌های رگباری پراکنده و رعد و برق، در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید و گرد و خاک و روند کاهش نسبی دما در استان مورد انتظار است.

وی مطرح کرد: امروز یکشنبه آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک، عصر رگبار پراکنده در پاره‌ای نقاط و رعد و برق و فردا دوشنبه آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد لحظه‌ای شدید، رگبار پراکنده و رعد و برق است.

بهاروند احمدی خاطرنشان کرد: برای روز سه شنبه نیز آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات، رگبار پراکنده و رعد و برق و برای چهارشنبه آسمانی نیمه ابری در صبح همراه با احتمال بارش پراکنده و وزش باد در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6084209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha