۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۷

مدیر توزیع برق مریوان خبر داد؛

توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان

توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان

مریوان_مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت: به منظور تأمین برق متقاضیان جدید و پایداری شبکه برق رسانی در این شهرستان سال گذشته بیش از ۱۱ هزار متر شبکه توزیع برق توسعه، احداث، اصلاح و بهینه شد.

عبداله آذری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته در راستای تأمین برق، افزایش نقاط مانور و توسعه زیرساخت‌ها، ۱۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و ۲ هزار و ۷۴۹ انشعاب جدید و همچنین نصب بیش از ۲۲۰ اصله تیر برق با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در سطح این شهرستان احداث شده است.

آذری گفت: با توجه به رشد ساخت و ساز واحدهای مسکونی و افزایش تراکم بافت شهری و روستایی، برقرسانی به این واحدها جز اصلی ترین برنامه‌های اجرایی در سطح این مدیریت بوده است.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان با اشاره به اینکه ۸ کیلومتر از این شبکه در مناطق شهری و ۳ کیلومتر دیگر آن در مناطق روستایی احداث شده است، اظهار داشت: تأمین برق متقاضیان و مشترکین جدید، کاهش شعاع تغذیه شبکه فشارضعیف، ارتقای ضریب اطمینان شبکه و رضایتمندی مردمی، از مهمترین اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است؛ برای ارتقای سطح ایمنی و جلوگیری ازبروز خطرات جانی، اجرای کلیه استاندارهای شبکه درسطح شهرستان همزمان با اجرای پروژه‌ها انجام می‌پذیرد.

کد خبر 6084363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha