۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۹

طی سال گذشته انجام شد؛

پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر

پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن روستایی در استان طی سال گذشته پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته با همکاری بانک‌ها در طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، چهار هزار فقره وام کم‌بهره ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: وام نوسازی و ساخت مسکن روستایی از ۲۰۰ میلیون به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و نرخ سود آن ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله است.

وی به ابلاغ هفت هزار فقره سهمیه تسهیلات مسکن روستایی به استان بوشهر در سال گذشته اشاره کرد و افزود: تاکنون برای پنج هزار و ۵۰۰ واحد پرونده تشکیل و به بانک‌ها برای عقد قرارداد معرفی شده که در حال حاضر با سه هزار واحد قرارداد منعقد و در حال ساخت است

برومند بیان کرد: ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن روستایی در استان طی سال گذشته پرداخت شد.

وی ادامه داد: طی تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام (ره) تاکنون هزار و ۵۰۰ واحد پرونده مددجویان در حال ساخت است و در هفته گذشته نیز ۶۰۶ واحد آن افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان نیز ۵۵۷ واحد مسکن ویژه افراد کم درآمد در دست اقدام و ۸۶۷ میلگرد و ۲ هزار و ۳۰۰ تن سیمان برای ساخت این واحدها توزیع شده است.

وی از آغاز ساخت چهار هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان خبر داد و اضافه کرد: در این راستا ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن و هزار و ۸۰۰ واحد دیگر به‌صورت گروه ساخت در حال اجرا است.

کد خبر 6084689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha