۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۷

معاون فرهنگی دانشگاه خبر داد؛

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از برگزاری دومین نمایشگاه کار در خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شهبازی در نشست خبری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران که صبح امروز در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: دانشگاه تهران امسال جشن ۹۰ سالگی خود را در صورتی برگزار می‌کند که این سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران واگذار شد و شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست دانشگاه تهران را در این زمینه مصوب کرد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه پیدا کرد که این سنت دانشگاهی را پیگیری کند و جشن ۹۰ سالگی را هم با این رویکرد برگزار می‌کند، گفت: امسال ۹۰ رویداد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود که اولین رویداد نمایشگاه کار است که دومین دوره آن در خرداد ماه برگزار می‌شود.

شهبازی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت عنوان کرد و افزود: شبکه سازی به عنوان شعار نمایشگاه انتخاب شده و تلاش ما بر این است که بحث مهارت آموزی را داشته باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران افزود: سال قبل استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گرفت و امسال هم با توجه به حضور صنایع و سازمان‌های مختلف، امیدواریم دانشجویان بتوانند ارتباط مورد نظر خود را بگیرند.

وی اظهار داشت: اردوهای مهارت آموزی را در سال جاری در دانشگاه تهران خواهیم داشت و نمایشگاه کار هم این چرخه را تکمیل می‌کند.

کد خبر 6085537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha