۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۵

بهادری جهرمی خبر داد؛

حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت

حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیأت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

در حال تکمیل

کد خبر 6086837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کارکر بینوا IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      12 5
      یعنی دور زدن قانون تو این دولت شده آب خوردن قانون ۹۶ تامین اجتماعی کشک میلیاردها تومن خرج جلسات مجلس میشه که به راحتی زیر پای دولت لگدمال بشه و کارگر بدبخت هر روز بدبخت تر بشه بازم برید رای بدید
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      10 2
      قیمت همه چیز از آ ب و بنزین تا گوشت و مرغ با دلار تعیین می شود حقوق و درآمد کارگران و بازنشستگان و کارگران و یارنه ها را هم با دلار تعیین کنید. زندگی برای مردم روزبروز غیرمممکن تر می شود خداوند باعث و بانی اش را لعنت کند
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      12 3
      ۱۰ میلیون رو خیلی میدونید با این تورمی که ایجاد کردید؟؟؟
    • رسول صمیمی AE ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      6 2
      سخنگوی محترم، بفرمایید 22 درصد، 35 درصد برای حداقل بگیران، تعداد این مستعمری بویران را بفرمایید و اینکه چند سال حق بیمه واریز کرده اند، این افزایش حقوق نه شرعی، نه اخلاقی و نه با حق بیمه واریزی کسانی که مبلغ بیشتری واریز کرده اند همخوانی دارد، لطفا عوامفریبی را کنار بگذارید.
    • بازنشسته IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      1 1
      خب، این یکماه قبل نهایی شده بود فقط یه "بله" میخواست! دو سه هفته قبل همین "بله‌"رو میگفتید و چند میلیون بازنشسته‌رو جون به لب نمیکردین و ما اینقدر حرف نمی‌شنیدیم نمی‌شد؟؟!!!
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      1 3
      حقوق بازنشسته وشاغلین دولت نیازمند توجه جدی وافزایش مناسب با نرخ تورم است ومرتب ازهمسان سازی حقوق بازنشستگان گفته میشود وضع دولت ومنابع هم خوبه آقای جهرمی
    • رهگذر IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      0 0
      دلار را تثبیت کنید، انگار همه این کارها را کرده باشید. ضرب المثل هم چوب رو خورد و هم پیاز، این جا صادقه. پیاز تثبیت دلار، شما را از چوب تزریق پول نجات خواهد داد. حالا هم چوب را می‌خورید و هم پیاز را. این میکانیسم از بحران 1974 ترکیه و ایتالیا شناخته شده است، تزریق پول، نظم پولی را به هم می‌زند.
    • شبنم IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      0 0
      چرا تیتر الکی می زنی؟ 22 درصد
    • IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      0 0
      حداقل بگیر و حداکثر بگیر از کجا آمد.کسیرکه حق بیمه ی بیشتری پرداخته از حقوق بیشتری برخوردار میشه.این قانون تامین اجتماعی هست.شما که قانون رو رعایت نمیکنید ،باعث میشی کارگران دل زده بشن و به حداقل بیمه ی پرداختی اکتفا کنند ،تا در زمان بازنشستگی ،این اجحاف اذیتشون نکنه