۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶

معاون عمرانی استاندار بوشهر:

عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود

عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود

بوشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: شرکت‌های پیمانکار طرح فیبر نوری باید با افزایش تجهیزات و اقدامات لجستیکی لازم، عقب ماندگی از برنامه در استان بوشهر را جبران کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم گفت: شهرداری‌ها باید ضمن رعایت اصول و قوانین و با نگاه تسهیل گرایانه به شرکت‌های پیمانکار پروژه مربوطه، همکاری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر افزود: استان بوشهر به دلیل شرایط خاص جوی و مشکلات حوزه مخابراتی در بخش ثابت، باید هر چه زودتر در اجرای پروژه فیبرنوری که یک پروژه ملی است، اقدام لازم را اجرایی کنند و در این زمینه شهرداری و اپراتورها تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رستمیان با اشاره به تأخیر اتفاق افتادن در اجرای این طرح در استان تاکید کرد: شرکت‌های پیمانکار طرح فیبر نوری باید با افزایش تجهیزات و اقدامات لجستیکی لازم، این عقب ماندگی از برنامه را جبران کنند.

کد خبر 6090068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سارا IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      0 0
      خواهشا پولهایمان را پس دهید خانه های مسکن مهر عالیشهر که افزایش قیمت داد اکثریت افراد امتیازشان رو پس دادند حالا بعد از چند سال بی ارزش شدن این پول میگویند جایگزین ندارید و منتظر بودجه از تهرانیم خدا از کسانی که پولهایمان را بی ارزش کردند نگذرد