۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۷

تاکید بر تسریع استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی

تاکید بر تسریع استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بر اهتمام جمعی بر سرعت‌بخشی به استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایوب فصاحت، سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در نخستین نشست منطقه‌ای رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، تقویت همگرایی و مشارکت در سرعت‌بخشی به استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی را ضروری دانست و بیان کرد: موضوع نظام صنفی کشاورزی مورد تاکید وزیر جهاد کشاورزی است.

وی ساماندهی، توانمندسازی و حمایت از تشکل‌های صنفی تخصصی و محصولی را یکی از برنامه‌های راهبردی سازمان مرکزی طی سال جاری برشمرد و افزود: در این خصوص استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی باید با اهتمام جمعی و پیگیری بیشتر صورت گیرد تا این راهبرد به نتیجه منتهی شود.

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی همچنین تقویت همگرایی، تعامل و مشارکت امور، وفق قوانین و مقررات میان تمامی ارکان مرتبط در خصوص استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سطح مجموعه وزارتخانه و پرهیز از پرداختن به مسائل واگرا کننده را خواستار شد.

وی افزود: دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران مستقر در سازمان مرکزی تعاون روستایی، نهایت تلاش خود را معطوف به سرعت بخشیدن به موضوع استقرار ساختار جدید خواهد کرد و مجموعه سازمان مرکزی نیز پشتیبانی‌های لازم را در این راستا خواهد داشت و از خرداد ماه امسال نیز این موضوع یکی از موارد مورد پیگیری سازمان در سفرهای استانی است.

کد خبر 6091704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha