۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۷

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل:

ارزش‌های زندگی عشایر با انعکاس جشنواره کوچ در رسانه‌ها معرفی شد

ارزش‌های زندگی عشایر با انعکاس جشنواره کوچ در رسانه‌ها معرفی شد

اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ارزش‌های زندگی عشایری با انعکاس جشنواره کوچ عشایر در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب بعد از ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: زندگی عشایری بخشی از هویت زندگی ما در نقاط مختلف کشور است که با انعکاس جشنواره کوچ عشاری در خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها ارزش‌های زندگی عشایری انعکاس داده شد.

وی با بیان اینکه دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در شهر جعفرآباد بیله‌سوار برگزار شد، افزود: این جشنواره با استقبال کم‌نظیر مردمی و انعکاس گسترده رسانه‌ای روبرو بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: پاسداشت ارزش‌های این نوع از زندگی و نمایش آن به عنوان یک ارزش و جاذبه گردشگری از جمله هدف‌های برگزاری جشنواره کوچ عشایر شاهسون مغان بود.

محمدی ادیب خاطرنشان کرد: پخش زنده جشنواره از شبکه‌های ملی و استانی با همکاری صدا و سیمای استان اردبیل یکی از اتفاقات خوبی بود که در انعکاس رسانه‌ای این رویداد افتاد.

وی ادامه داد: در دفعات مختلف از شبکه‌های خبر، دو و شبکه استانی سبلان جشنواره کوچ عشایر به صورت زنده روی آنتن رفت که این اقدام نیز شایسته تقدیر است.

کد خبر 6092254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha