۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۳

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد؛

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان

اصفهان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری فردی که خانم ۳۶ ساله‌ای را در اصفهان به قتل رسانده بود خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی برمفقودی خانم ۳۶ ساله‌ای در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند فرد مفقود شده چند روز قبل ازجانب شخصی تهدید به قتل شده که همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که احتمالاً فرد گم شده به قتل رسیده باشد لذا سریعاً طی هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: فرد دستگیر شده ابتدا از موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد ولی در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

وی ادامه داد: در بازجویی‌های که از متهم انجام شد مشخص گردید وی به علت اختلافات مالی با فرد مفقود شده داخل پارک قرار گذاشته و پس از جرو بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را ازدست داده است.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی اش، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha