۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۳۵

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است

تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است

ایلام-سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت:تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رحیمی در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اظهار کرد: درب‌های بنیاد شهید بر روی ارباب رجوع و به ویژه جامعه دانشگاهی باز است و بهترین و مهم‌ترین خدمت در بزرگداشت خانواده بزرگ ایثارگران پیگیری و رفع مشکلات آنان است.

وی بیان کرد: امکانات و توان استان ایلام برای رفع مشکلات ایثارگران محدود است، اما تمام مسئولان استانی در تکریم و رفع مشکلات ایثارگران پای کار هستند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد در حوزه فرهنگی و پژوهشی باید همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید عملیاتی تا در روند خدمت‌رسانی و رفع مشکلات ایثارگران تسریع شود.

بیشتر دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام از ایثارگران هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام هم گفت: تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه ملی است و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای این مهم با تمام توان در میدان است.

بهروز ناصری عنوان کرد: بیشترین تعداد دانشجوی عضو خانواده بزرگ ایثارگران استان در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و بیشتر دانشجویان ممتاز هستند.

کد خبر 6094810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha