۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

جاذبه‌های گردشگری از رادیو صبا شنیدنی شد/ بزن بریم روستا

جاذبه‌های گردشگری از رادیو صبا شنیدنی شد/ بزن بریم روستا

تهیه کننده «بزن بریم روستا» از تولید این برنامه جدید که در قالب مسابقه سراغ جاذبه‌های گردشگری روستاها می‌رود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزتی تهیه کننده برنامه «بزن بریم روستا» که از رادیو صبا پخش می‌شود درباره رویکردهای برنامه بیان کرد: این برنامه با هدف معرفی روستاهای مختلف کشور و جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، ظرفیت‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری هر هفته عازم یک استان می‌شود.

وی اضافه کرد: طبق سند تحول رسانه ملی، وظیفه ما در برنامه سازی هم‌افزایی جدی با مراکز صداوسیمای استان‌ها و همچنین معرفی روستاها و جاذبه‌ها و ظرفیت‌های روستایی و تعامل با آنهاست. در برنامه «بزن بریم روستا» متناسب با ماموریت و شعار شبکه در قالب یک مسابقه رادیویی شاد تلاش می‌کنیم ظرفیت‌های متنوع روستایی را معرفی کنیم و با پخش هم زمان این برنامه از شبکه‌های رادیویی استانی، قدمی در مسیر هم افزایی برداریم.

عزتی تصریح کرد: «بزن بریم روستا» با سفر به استان‌های مختلف کشور شروع می‌شود و در هر قسمت ابتدا میزبان مسؤولان شهر می‌شویم و در گفت‌وگویی صمیمی، روستاهای هر شهرستان و جاذبه‌های گردشگری، تجاری و ظرفیت‌های متنوع آن معرفی می‌شود. در این بخش مسؤولان با طرح یک سوال درباره روستاهای شهرستان مخاطبان را به چالش کشیده و هدیه اقامت در مناطق بومگردی را به خانواده‌ها تقدیم می‌کنند. در برنامه روز گذشته فرماندار تنکابن میزبانی از ۵ خانواده در این شهرستان را به عنوان جایزه مسابقه اعلام کرد.

تهیه کننده برنامه در پایان بیان کرد: در بخش بعد میزبان دهیاران روستاها می‌شویم که به معرفی روستا می‌پردازند و در ادامه مسابقه رادیویی برای روستاییان داریم که در این بخش ۲ نفر از اهالی هر ۲ روستا در مسابقه «بزن بریم روستا» به رقابت می‌پردازند.

«برن بریم روستا» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ به تهیه کنندگی رضا عزتی و با اجرای مهدی پَر روی آنتن می‌رود و همزمان با پخش از شبکه رادیویی صبا از رادیو مازنداران هم راهی آنتن می‌شود.

کد خبر 6098569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha