۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷

معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی:

خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود

خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود

اهواز- معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: پرداخت خسارت به کشاورزان بیمه شده خوزستان در کمترین زمان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهاجر ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: بر اثر بارش‌های شدید که در هفته گذشته در استان خوزستان انجام شد، کمتر از ۴۰ درصد به مزارع و گندمزارهای استان خسارت وارد شد.

وی ادامه داد: بیشترین آسیب‌هایی که به گندمزارهای استان وارد شد، خوابیدگی محصول بوده است که برداشت محصول باید با دقت انجام تا کمترین خسارت به محصول وارد شود.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه ۶۵ درصد مزارع گندم خوزستان زیر پوشش بیمه هستند، بیان کرد: بررسی و ارزیابی خسارت‌ها توسط کارشناسان در حال انجام است و غرامت کشاورزان بیمه شده ظرف یک تا دو هفته پرداخت خواهد شد.

مهاجر اظهار کرد: همچنین با پیگیری و هماهنگی‌های صورت گرفته ۵۰۰ هزار تن گندم خریداری شده در مراکز روباز به سیلوها، مراکز سرپوشیده و کارخانه‌های آرد استان خوزستان ارسال شدند.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: در بارندگی‌های اخیر هیچ گونه خسارت و آسیبی به گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز خوزستان وارد نشده است.

کد خبر 6099428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      4 0
      گندمیکه تحویل دادیم تا الان پولشو ندادن خجالت نمی کشی که میگی خسارت میدهیم اونم در اسرع وقت
    • عبدالله GB ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      0 0
      متاسفانه حرف این غیر مسول،خالی از واقعیت می باشد. اکثر گندم های برداشت شده زیر باران بودند.بالای گندم پلاستک گذاشتند، خوب برای کف که پرآب شده چی میشه گذاشت. آخه میخواهید دروغ بگویید،حداقل درست دروغ بگویید
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      0 0
      همش وعده....خب چرا پیگیر پرداخت خسارات نیستند.....شماها به جای وعده باید پیگیر باشید...درضمن پرداخت خسارات باید تا اواخر بهار باشه و نه تا پاییز طول بکشه
    • عبداللهی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      0 0
      باورم نیاید این سخت بدرست تا نبینم به چشمان خود زنخست
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      0 0
      آقای مهاجر به این حرفی که خودتون می‌زنین اعتقاد دارین پول گندم کشاورزان را واریز کنین بعد میریم دنبال پاره کردن کفش برای گرفتن پول خسارت زمینا