۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۵

در لرستان؛

۱۰ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان نهضت ملی مسکن قرار می‌گیرد

۱۰ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان نهضت ملی مسکن قرار می‌گیرد

خرم‌آباد - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: ۱۰ هزار قطعه سهمیه امسال تا پایان خرداد تأمین و در اختیار متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن لرستان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا صالحی در دیدار با استاندار لرستان، اظهار داشت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن تأمین ۲۰ هزار قطعه زمین روستایی در نظر گرفته شده است که تاکنون ۱۰ هزار قطعه سهمیه سال گذشته استان فراهم شده است.

وی گفت: ۱۰ هزار قطعه سهمیه امسال نیز تا پایان خرداد تأمین و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، افزود: مأموریت بنیاد مسکن در طرح نهضت ملی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت است.

صالحی، گفت: واگذاری این زمین‌ها ۹۹ ساله بوده و تسهیلات سه هزار و ۵۰۰ میلیاردریالی با کارمزد پنج درصد دریافت و در تهیه نقشه و نظارت نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان لرستان نیز چهارهزار و ۷۰۰ متقاضی واجد شرایط شناخته شده‌اند که دو هزار و ۲۰۰ نفر تأمین زمین شده و در مرحله اجرا هستند همچنین برای روستاهایی که در حریم شهرها هستند توافق تملک زمین شده و تکلیف مابقی افراد متقاضی نیز تعیین و زمین موردنیاز در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6100378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نجمه IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      1 0
      کسانی که زمین دارند نمی توانند بسازند چه ؟ سازنده های مسکن را تشویق وترغیب کنید امتیاز بهشون بدهید درهمه جا اطراف شهر هم مسکن بسازند نه جاهای خاص و مطرح 🙏🙏
    • داود IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      1 0
      تحویل زمین تازه شروع بدبختی ،یک پروانه بگیری هزار گرفتاری اداری داره، پولشم که کسی این همه پول ندارن ملت برای ساخت حتی پول پی فونداسیون ندارن، از چاله به چاه افتادی فقط باید خارجی با فن اوری جدید وروز دنیا بسازن
    • همت پناه IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
      0 0
      سلام ایثارگری دارم مستاجرم توان مالی برای مسکن ملی ندارم لطفاً برای مسکن مارا یاری کنید ازدزفول
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
      2 0
      سلام لطفا به همه جوانان مجرد و متاهل ۲۰ سال به بالا زمین بدهید تا خودشان با تسهیلات دولتی شروع به ساخت کنند و با آرامش زندگی خانوادگی را تجربه کنند.
    • مهدی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      0 0
      پس همدان چرا خبری نیست مافیا در کاره