۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰

امام جمعه بیله سوار:

انتخابات تحکیم هویت جمهوری اسلامی ایران است

انتخابات تحکیم هویت جمهوری اسلامی ایران است

بیله سوار - امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: انتخابات تثبیت هویت و قوام بخش نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی و بین المللی است.

حجت الاسلام جابر عزیزی با حضور در شعبه اخذ رای شهرستان بیله سوار در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرزداران و مرزنشینان همواره پاسدار ارزش های نظام اسلامی بودند و امروز نیز با حضور گسترده خود ثابت می کنند که حافظ حریم های ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست، خاطرنشان کرد: انتخابات از ارکان اصلی مردم‌سالاری دینی است و عموم مردم ولایی و انقلابی بیله سوار برای حضور گسترده در انتخابات در راستای انتخاب اصلح باید همت کنند.

امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه حضور مردم در تمامی شعبات گسترده است، گفت: این حضور با هیچ مطاعی در دنیا قابل معامله نیست و نشان می دهد که ملت ما همواره پشتیبان نظام بوده اند.

عزیزی تصریح کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر دو اصل تفکیک‌ناپذیر مردم‌سالاری و حاکمیت ارزش‌های تمدن‌ساز اسلام شکل گرفته است و تلاش در راستای استقرار مردم‌سالاری دینی و میراث تاریخی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد کمرنگ نشان دادن حضور مردم در پای صندوق های رای است، گفت: ازدحام مردم در پای صندوق های رای این گمانه زنی های رسانه های معاند را خنثی کرد.

کد خبر 6101968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha