۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۳۵

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی خبرداد؛

نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات در ۳ حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی

نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات در ۳ حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی

تبریز- رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: با پایان شمارش آرای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۳ حوزه انتخابیه استان، تکلیف ۶ کرسی باقی‌مانده آذربایجان شرقی در مجلس مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تراب محمدی صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو از مجموع ۲۱۱ هزار و ۵۹۱ رأی مأخوذه، به ترتیب علیرضا منادی سفیدان با ۸۰ هزار و ۱۴ رأی، علی جعفری آذر با ۷۵ هزار و ۳۱۳ رأی، رضا صدیقی با ۷۴ هزار و ۸۸۴ رأی و علیرضا نوین با ۶۶ هزار و ۵۱۳ رأی به عنوان منتخبان این حوزه انتخابیه به مجلس راه یافتند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه شبستر نیز محمود طاهری با ۱۹ هزار و ۲۹۵ رأی از ۳۴ هزار و ۴۸۱ رأی مأخوذه توانست به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

محمدی درخصوص نتایج حوزه انتخابیه میانه هم گفت: مهدی اسماعیلی با ۲۲ هزار و ۷۶۱ رأی از ۴۵ هزار و ۲۴ رأی مأخوذه به عنوان دومین نماینده این حوزه انتخابیه برگزیده شد.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی در حوزه‌های «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «میانه» و «شبستر» به دوره دوم کشیده شده بود و ۱۲ نفر در این مرحله برای تصدی ۶ کرسی رقابت کردند.
کد خبر 6102760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha