۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶

فروش سینمای ایران در هفته سوم اردیبهشت اعلام شد

فروش سینمای ایران در هفته سوم اردیبهشت اعلام شد

فروش سینمای ایران از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به بیش از ۴۴ میلیارد و ۳۴۴ میلیون تومان رسید؛ همچنین در این هفته ۸۴۶ هزار و ۲۴۰ نفر به تماشای فیلم‌های اکران شده نشستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه سینماشهر، فیلم‌های سینمایی «مست عشق» با فروش بیش از ۲۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۱۶ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۷ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان و «آسمان غرب» با فروش بیش از یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان همانند هفته گذشته، به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم و فروش میلیاردی جدول فروش هفتگی را به خود اختصاص دادند.

فیلم‌های «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از ۷۸۰ میلیون تومان، «آپاراتچی» با فروش بیش از ۲۷۸ میلیون تومان، «نیلگون» با فروش بیش از ۱۴۵ میلیون تومان، «نوروز» با فروش بیش از ۱۰۷ میلیون تومان و «تاوان» با فروش بیش از ۶۴ میلیون تومان در رتبه‌های ششم تا دهم جدول فروش هفته گذشته جای گرفتند.

فروش سینمای ایران در هفته سوم اردیبهشت اعلام شد

همچنین فروش کلی سینمای ایران از ابتدای اردیبهشت تا ۲۱ این ماه به بیش از ۱۴۱ میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان رسید و سینمای ایران جمعه ۷ اردیبهشت ماه با فروش بیش از ۱۳ میلیارد و ۶۱ میلیون تومان بیشترین فروش و سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت با ۲۷۹ هزار و ۲۹۸ نفر، بیشترین مخاطب را در این ماه داشته است.

کد خبر 6103151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha